Danas su u Poreču službeno uručene odluke o odabiru projekata za Mjeru 7. “Promicanje ribarstvene, akvakulturne i pomorske baštine“ te Mjeru 2. „Ulaganje u prodajna mjesta, kušaone i nabava vozila za proizvode ribarstva i akvakulture s jedinstvenim vizualnim identitetom“. Navedene odluke odnose se na 8 projekata čija je sveukupna vrijednost 10.973,870 kn.
U okviru Mjere 2. financirat će se 347 tisuća kuna vrijedan projekt uređenja i opremanja prostora koji će biti namijenjen za potrebe ribarnice, projekt trgovačkog društva Usluga d.o.o.
Projekt pod nazivom " Adaptacija dijela poslovne građevine - uređenje ribarnice" odnosi se na k.č. 2413/1 k.o. Pazin na adresi Prolaz Jože Šurana 5, na gradskoj tržnici grada Pazina. Kako bi se uredila ribarnica, Usluga d.o.o je još 2017. godine započela s izradom glavnog projekta te je isti kroz godine usklađen sa svim pravilnicima.
Površina koja se ovim projektom adaptira sastoji se od pretprostora s garderobom, ribarnice, prostora za prodaju ribe i preostali ulazni dio tržnice, a zajedno čine neto površinu od 27,23 m2.
Adaptacija uključuje građevinsko obrtničke radove, dovod i odvod vode, elektroinstalacije, strojarstvo te opremanje prostora. Provedbom projekta pokreće se nova djelatnost tako što će se novouređeni prostor dati u korištenje jednom poslovnom subjektu kako bi se prostor koristio u svrhu prodaje ribe i akvakulture.
Društvo do sada nije imao iskustva s poslovanjem ribarnice, niti uređenjem i opremanjem prostora za istu, no ovim projektom Usluga d.o.o. će urediti i opremiti ribarnicu te istu dati na korištenje poslovnom subjektu koji ima iskustva i znanja u poslovima ribarstva te u prodaji ribe i akvakulture.
Poslovni subjekt bit će odabran putem javnog poziva koji će Usluga d.o.o. objaviti te će ugovorom propisati sve obaveze kojih se poslovni subjekt mora pridržavati kako bi se prostor koristio u skladu s Mjerom 2. Ulaganje u prodajna mjesta kušaone i nabavna vozila za proizvode ribarstva i akvakulture s jedinstvenim vizualnim identitetom, a koji je objavio LAGUR Istarski švoj.
Pri odabiru pravnog subjekta koji će koristiti prostor ribarnice uvjeti će biti da je djelatnost korisnika prostora ribarstvo te da je isti registriran na području obuhvata LAGUR-a, dok će kriterij odabira biti godine iskustva u djelatnosti ribarstva i prodaje ribe. Također, korisniku prostora u Ugovoru bit će definirane obaveze vezane uz provođenje promotivnih aktivnosti jednostavnog vizualnog identiteta ribarstvenog područja.
Promotivne aktivnosti vezane uz promociju predmeta potpore korištenjem jedinstvenog vizualnog identiteta ribarskog područja, lokalnih proizvođača, proizvoda i usluga u sektoru ribarstva, Usluga d.o.o. će provesti putem izrade trgovačkih vrećica s logotipom, otiskom logotipa na papiru za omatanje ribe, na pregačama i majicama, promotivnim letcima, reklamom koja će se prikazivati na televizoru u samoj ribarnici, a na opremu u prostoru stavit će jasno vidljive naljepnice također s logotipom.
Usluga d.o.o. će promovirati jedinstveni vizualni identitet putem mrežnih stranica, čime će osigurati upoznavanje javnosti s jedinstvenim vizualnim identitetom ribarskog područja, lokalnih proizvođača, proizvoda i usluga u sektoru ribarstva.