OBAVIJEST O NAČINU PODNOŠENJA PRIGOVORA I REKLAMACIJA POTROŠAČA

Sukladno čl. 10. st. 4. Zakona o zaštiti potrošača (Narodne novine broj 19/22, 59/23) obavještavamo potrošače da prigovor kojim iznose svoje nezadovoljstvo u odnosu na kupljenu robu, pruženu uslugu ili poslovanje trgovca s potrošačem mogu dostaviti u pisanom obliku na adresu:

Usluga d.o.o., Pazin, Šime Kurelića 22

ili dostaviti e-poštom na adresu:  info@usluga-pazin.hr

Prilikom podnošenja prigovora obavezno navesti podatke: ime i prezime, te adresu za dostavu odgovora. Odgovor na prigovor dati ćemo u pisanom obliku najkasnije 15 dana od dana zaprimanja prigovora.

Nakon primitka odgovora na prigovor potrošač može podnijeti pisanu reklamaciju Povjerenstvu za reklamacije potrošača na adresu: Usluga d.o.o., Pazin, Šime Kurelića 22 ili dostaviti e-poštom na adresu: info@usluga-pazin.hr. Povjerenstvo će potrošaču odgovoriti u ruku od 30 dana od dana zaprimanja reklamacije.