U varaždinskom hotelu Turist, 6. i 7. listopada 2022. godine održana je prva međunarodna konferencija „Green Days“, kojoj je nazočila i predstavnica našeg trgovačkog društva Usluga d.o.o. Pazin. Pod pokroviteljstvom Grada Varaždina, konferenciju je organiziralo varaždinsko poduzeće Parkovi u suradnji s Grupacijom održavanja zelenih površina pri Hrvatskoj gospodarskoj komori.
Otvarajući konferenciju pred više od stotinu predstavnika komunalnih poduzeća i jedinica lokalne samouprave te stručnjaka iz cijele Hrvatske kao i gostiju iz Slovenije i Češke, gradonačelnik Grada Varaždina upozorio je na sve izraženije klimatske promjene. Istaknuo je da su održavanje zelenih površina, sadnja što više drveća i stvaranje više zelenih parkova naši ulozi za budućnost i prilagodbu klimatskim promjenama.
U ime Hrvatske gospodarske komore skupu se obratila Ivana Jelić, poslovna tajnica Udruženja komunalnog gospodarstva ističući važnost ovakvih okupljanja u cilju senzibiliziranja javnosti o važnosti održavanja zelenih površina. O unapređenju struke, razmjeni iskustava i važnosti organiziranja stručnih skupova govorila je i Jelena Sekelj, direktorica Parkova i predsjednica Grupacije održavanja zelenih površina.
Tijekom konferencije bilo je održano niz korisnih, stručnih predavanja o održavanju i uređivanju zelenih površina u urbanim sredinama, sudionici konferencije razgledali su Varaždin te imali organizirane studijske posjete varaždinskom groblju, parkovima i židovskom groblju u Varaždinu.
Osim predavanja i studijskih posjeta u sklopu konferencije održana je i praktična prezentacija revitalizacije starog stabla katalpe u parku Ivana Pavla II., pomoću Herbafertil proizvoda.
Sudionici i voditelji skupa zajedno su istaknuli želju i potrebu da se ovakvi susreti nastave, kako bi se struka što više uključila u prostorno planiranje i pripremu raznih projekata te kako bi se što bolje gospodarilo postojećim i razvijalo nove zelene površine s ciljem podizanja kvalitete života urbanih područja i bolje prilagodbe klimatskim promjenama.
Usluga d.o.o.